حفاظ سرنیزه ای

حفاظ بوته ای
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی
۱۳۹۷/۱۲/۲۱

حفاظ سرنیزه ای

حفاظ سرنیزه آهنی بهترین حفاظ روی دیوار مقاوم که به اسم های نرده سرنیزه ای، حفاظ سرنیزه آهنی، محافظ نیزه دار، نرده سر دیوار سرنیزه ای و حفاظ سرنیزه آهنی شناخته می شود دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد، زیرا این محصول با بهره گیری از مقاوم ترین نوع از فلز ( چهار پهلو نمره ۱۲ و ۱۴ ) تولید شده است. این مدل از حفاظ سر دیوار نیزه ای فلزی به سبب برخورداری از استحکام بالایی که داراست، این امکان را فراهم می آورد تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز خود از آن در تمام شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایند و با بهره گیری از آن از ورود سارقان به میزان قابل ملاحظه ای جلوگیری به عمل آورند. حفاظ دیوار سرنیزه ای مدرن که ترکیبی از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ آبشاری ( سرنیزه ای ) می باشد نیز از جمله مدل های جدید این محصول است که دارای مزیت های خاصی می باشد.

 

حفاظ سرنیزه ای

 

قیمت حفاظ سرنیزه ای روی دیوار

قیمت حفاظ نیزه ای: حفاظ برای تامین امنیت و بالا بردن ضریب ایمنی کاربرد زیادی در جامعه امروزی دارد.شما میتوانید از حفاظ های مختلفی استفاده کنید. یکی از این حفاظ ها، حفاظ نیزه ای است. این حفاظ از نوع مدل حفاظ شاخ گوزنی و بهترین طرح حفاظ روی دیوار می باشد.در آپارتمان مسکونی، اداری، نظامی و صنعتی کاربرد دارد.

حفاظ کلاسیک ارتفاع آنها حداقل ۲ متر نوع سرنیزه پرسی است. دارای انواع مختلفی از جمله: حفاظ سر نیزه ای تک نیزه، حفاظ سر نیزه ای دو نیزه و حفاظ سر نیزه ای سه نیزه است.

۱-حفاظ سرنیزه ای تک نیزه: یک نرده عمودی که نیزه آن به طرف بالا می باشد؛ میله های افقی جهت محکم کردن آن به فاصله قرار دارند.ارتفاع آن متغییر و از پر طرفدار ترین نوع می باشد. همچنین از نظر عرض و ارتفاع امنیت را بالا می برند؛ زیبایی و جذابیت مزیت آن محسوب می شود‌.

۲- حفاظ سرنیزه ای دو نیزه:دارای دو نیزه که به دو طرف خم میشوند و امکان عبور از هیچ طرف امکان پذیر نیست. زیبایی آن هم مانند تک نیزه است.

۳- حفاظ سر نیزه سه نیزه: ترکیبی از دو مورد قبل و از ایمنی بالایی برخوردار است. از بهترین و امن ترین حفاظ روی دیوار می باشد.

به طور کلی حفاظ سر نیزه از لحاظ ا اقتصادی مقرون به صرفه است و براساس ارتفاع و پنل یک متری  قیمت آن محاسبه می شود. از ارزان ترین نرده آهنی دیوار است.

 

قیمت حفاظ سرنیزه ای روی دیوار

حفاظ سرنیزه ای بهترین حفاظ روی دیوار

حفاظ های فرفورژه مدل سرنیزه آهنی میتواند از برخی جهات بهترین حفاظ مورد استفاده باشد . طبیعتا بهترین انتخاب ما در نوع نرده حفاظ روی دیوار بسته به نوع کاربری محیط ما و موقعیتی که در آن قرار داریم دارد . اما در حالت کلی میتوان کلیه حفاظ های شاخ گوزنی و سایر حفاظ ها را به دلیل برخی ویژگیهای مشترک در هر محیطی که خواستیم استفاده کنیم . ویژگیهای خاص حفاظ سرنیزه ای عبارتند از :

  1. تولید آن در ارتفاعات بیشتر نسبت به سایر حفاظ ها
  2. زیبایی بیشتر این نوع حفاظ نسبت به کلیه حفاظ های دیواری
  3. تولید و نصب آسان تر نسبت به نصب حفاظ لیلیوم ، شاخ گوزنی ، بوته ای و حفاظ نخلی

 

بهترین حفاظ روی دیوار

 

تاریخچه نرده سرنیزه ای

اگر نگاهی به فیلم های تاریخی داشته باشیم میبینیم که در عصر آهن زمانی که بین کشورها نبردی رخ میداد در اردوگاه ها و حصارهای دور قلعه و شهر پایتخت و مقرهای اصلی دور تا دور از تیرچه های چوبی با سرنیزه آهنی استفاده میشد که رفته رفته پایه های چوبی نیز جای خود را به میله های نیزه دار آهنی در صده های بعدی داد . اما استفاده از سرنیزه ها از همان ابتدای عصر آهن نقظ محافظت از فرد یا مقر یا هر محیط دیری میشد . امروزه نیز از این سرنیزه ها در حفاظ سرنیزه ای جهت حفظ امنیت استفاده میشود  . در واقع میتوان با توجه به آثار بجا مانده از انواع سرنیزه های آهنی تاریخچه سرنیزه را به حدود ۳۰۰۰ سال پیش در ایران، هندوستان و یونان باستان تعلق داد.

 

نرده سرنیزه ای

 

حفاظ سرنیزه آهنی چیست ؟

یکی دیگر از انواع حفاظ ها، حفاظ سرنیزه ای فلزی می باشد که پر استفاده ترین نوع حفاظ نیزه آهنی برای استفاده است. این حفاظ سر دیوار در اوج سادگی دارای امنیت و کیفیت بالایی است و در تمام مناطق قابل استقاده می باشد. استفاده از حفاظ سرنیزه ای در واقع باعث بالا بردن امنیت ساختمان شما می شود و متناسب با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد دارای کیفیت بسیار بالایی است. این حفاظ در واقع دارای ارتفاع های مختلفی است و هرچه میزان ارتفاع آن بالا باشد امنیت آن نیز بالا است. بیشتر جنس حفاظ های سر نیزه از جنس آهنگ می باشد که با مواد ضد زنگ عایق کاری شده اند تا در هنگام قرار گرفتن در آب و هوای مختلف کیفیت خود را از دست ندهند.

حفاظ سرنیزه ای درواقع دارای کاربرد های مختلفی هستند و در مناطق خاصی قابل نصب می باشند. این حفاظ ها از میله گرد ها با پیچیدگی خاصی ساخته شده اند. ارتفاع این حفاظ ها به ۲.۵ متر می رسد و تراکم آن ها نیز مناسب با ساختار ساختمان شما ایجاد خواهد شد اما بهترین نوع آن تراکم بالای آن است. در این تراکم بالا تعداد میله های کنار هم قرار گرفته بیشتر خواهد بود و باعث می‌شود دسترسی به ساختمان غیر ممکن شود. حفاظ سرنیزه در واقع شکل شادی به خود دارند و برای نرده های بالای ساختمان در مناطق کم رفت و آمد بهترین گزینه به حساب می اید. این حفاظ سرنیزه ای در واقع یک نیزه های بلند شکل می باشند که به شکل خمیده در یک دیگر تنیده شده اند.

 

حفاظ سرنیزه آهنی چیست

 

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با سرنیزه ای

بطور کلی حفاظ نرده ساختمان در دو نوع حفاظ درب و حفاظ روی دیوار است، که حفاظ روی دیوار انواع گوناگونی دارد. حفاظ سرنیزه ای قدیمی ترین نوع حفاظ و حفاظ شاخ گوزنی معروفترین آنها میباشد. حفاظ شاخ گوزنی از نمونه های نسل جدید حفاظ دیوار و زیرمجموعه ای از حفاظ بوته ای محسوب می شود، اما حفاظ سرنیزه ای فرفورژه ای یکی از انواع شناخته شده حفاظ روی دیوار و از نسل اولیه نرده دیوار میباشد.

 

  1. اولین تفاوت این دو حفاظ در ظاهر زیبای حفاظ شاخ گوزنی است که باعث برتری آن نسبت به حفاظ سرنیزه ای شده است.
  2. دومین تفاوت شاخه های درهم تنیده حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با سرهای بسیار تیز حتی مانع از نزدیک شدن سارقین به بخش بالایی دیوار می گردد، اما حفاظ سرنیزه ای اغلب فقط سبب افزایش ارتفاع دیوار شده و تنها در قسمت بالایی پیکان های نوک تیزی دارد.
  3. سومین تفاوت عرض بیشتر حفاظ شاخ گوزنی است که یکی از مزیت های آن به شمار می رود، اما در مقابل عرض بسیار کم حفاظ سرنیزه ای، بعنوان یک نقص عمده در آن بشمار می آید.
  4. چهارمین تفاوت در قیمت ارزانتر و کمتر حفاظ شاخ گوزنی است، از آنجا که حفاظ سر نیزه ای تا حدودی سنگینتر است قیمت ان هم بیشتر میباشد.
  5. و در نهایت اگرچه کارآیی حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ سرنیزه ای بیشتر می باشد، اما در برخی موارد خاص، مانند زمان هایی که دیوارهای ساختمانی بسیار کوتاه هستند، حفاظ سرنیزه ای گزینه بسیار مناسبی برای افزایش ارتفاع دیوار می باشد.

 

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با سرنیزه ای

 

حفاظ سرنیزه ای فلزی سر دیوار بهترین حفاظ دیوار دور ساختمان، از قدیمی ترین انواع حفاظ نرده روی دیوار است که هنوز هم روی دیوار بسیاری از ساختمانها مشاهده می شود. نرده سرنیزه ای، شبیه به سرنیزه است که در ارتفاع ۱۰۰ سانتی‌متر، ۱۲۰ سانتی‌متر و ۱۵۰ سانتی‌متر ساخته می شود. نرده سرنیزه ای بسیار مستحکم و پرکاربرد است. نرده سرنیزه ای برای دیوارهای پهن بسیار مناسب است و می تواند این مدل دیوارها را به خوبی پوشش دهد.  آنچه که در ظاهر حفاظهای سرنیزه ای میبینید میلگرد آهنی صاف و یا آجدار است . اما با در نظر گرفتن این نوع حفاظ شایر به این فکر باشید که سایر حفاظ ها از میلگرد آهنی تولید نمیشوند . اما اینگونه نیست . کلیه مدلهای حفاظ های روی دیوار از قطعات گلنرده تولید میشوند و تنها در ظاهر و نوع کلاف با هم متفاوت میباشند . ما از صفر تا صد محثلات گلنرده سعید با آهن فرفورژه سر و کار داریم . اما سوالی که برای همگان پیش می آید این است که : بهترین حفاظ برای روی دیوار کدام است ؟  پس ما حفاظ آبشاری را در اینجا برا مثال با سایر حفاظ ها مقایسه میکنیم .

 

محافظ نیزه دار

 

حفاظ سرنیزه فلزی امروزه تنوع وسیعی از حفاظ سرنیزه در اختیار کاربران موجود است و هر کدام از آنها دارای مزیت و معایبی هستند ما در این بخش توجه خود را به معرفی حفاظ سرنیزه معطوف خواهیم ساخت تا با ارائه ی اطلاعات کافی شما را در انتخاب این نوع حفاظ روی دیوار یاری کنیم. استفاده از حفاظ سرنیزه می توانید از ورود سارقان جلوگیری کنید و مانع به وجود آمدن سرقت شوید هزینه ی درخواستی برای استفاده از حفاظ سرنیزه ای از نیز در مقایسه با سایر روش های ذکر شده بسیار مناسب است شما می توانید با هر بودجه ای که دارید از این تجهیزات برای ایجاد حفاظ بیشتر در منزل خود بهره مند شوید. حفاظ سرنیزه با داشتن قیمت مناسب و البته کارایی مطلوب توانسته است توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند. این نوع از حفاظ ها دارای انواع مختلفی میباشد که حفاظ سرنیزه از قدیمی ترین نوع آن بوده که در بخش های بعدی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

نرده سر دیوار سرنیزه ای

 

حفاظ نیزه آبشاری فرفورژه یا حفاظ سرنیزه ای

این اصطلاح برای یک نوع محصول بکار میرود  . در حفاظهای سرنیزه ما یک راسته نرده حفاظ به شکل ۹۰ درجه داریم که از این رو به آن حفاظ سرنیزه میگویند . از طرفی هم ما یک راسته میلگرد که توسط دستگاه لوله خم کن خم شده است داریم که نام آن را نیز میتواند به حفاظ آبشاری فرفورژه تغییر دهد . از این رو گاها برخی کاربران تصور میکنند این اصلاحات برای دو دسته حفاظ بکار میروند . این محصولات توسط ما تولید شده و در اختیار مخاطبان قرار میگیرد با داشتن مقاومت لازم به راحتی می توانید با استفاده از این محصولات در برابر ورود افراد غیرمجاز جلوگیری کنید. ظاهر این نوع از حفاظ ها نیز شیک و ساده است این نوع از حفاظ جز قدیمی ترین نوع حفاظ ها بوده و کارایی بسیار داشته است حفاظ سرنیزه مدرن در واقع مدل بهبود یافته حفاظ سرنیزه سنتی یا حفاظ آبشاری میباشد که همه ی محدودیت و نقض های موجود در حفاظ های سنتی به طور کامل برطرف شده است به همین دلیل کارایی این محصول افزایش یافته و برای این محصول ارتقا یافته است.

 

حفاظ سرنیزه ای آهنی

 

مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد به همین دلیل استفاده از آن ها اطمینان کامل را به وجود می آورد و نگرانی های مرتبط را به طور کامل از بین میبرد. ارتفاع قابل تغییر از دیگر مزیت و ویژگی های این محصولات است این امر سبب شده است که بتوانیم از حفاظ سرنیزه ای بتوانیم برای کاربرد های وسیع استفاده کنیم. بهتر است بدانید که د حالت عادی این حفاظ ها در دو ارتفاع مختلف ۱۲۰ و البته ۱۵۰ سانتی متر ساخته میشود در حالت کلی بین شکل ظاهری و البته کارایی حفاظ سر نیزه مدرن و نوع سنتی آن تفاوت های ویژه ای موجود است و محصولات جدید تولیدی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.  ساختار حفاظ نیزه ای از کنار هم قرار گرفتن تعدادی میلگرد چهار پهلو پروفیل یا لوله بصورت موازی و عمودی تشکیل شده است. مزیت حفاظ نیزه ای ارتفاع بلند است که مانند سدی جلوی مهاجمین و سارقین را می‌گیرد.

 

حفاظ نیزه فرفورژه

 

حفاظ سرنیزه روی دیواری یک گزینه ی مناسب برای ایجاد امنیت بیشتر ساختمان ها می باشد. به آسانی با بهره مندی از این گونه حفاظ ها به نگرانی های موجود در این راستا پایان دهید. در تهیه ی نرده سرنیزه ای رو دیواری معمولا در هر شاخه در نظر گرفته می شود ولی اگر شما با توجه به نیاز موجود تمایل به تراکم بیشتر هستید می توانید در زمان سفارش اطلاعات لازم را مشخص کنید. زمانی که این محصول را از ما خریداری میکنید میتوانید به طور کامل از خدمات بعد از فروش نیز بهره مند شوید اقدامات لازم برای نصب این محصولات توسط همکاران ما به طور کامل در کوتاهترین مدت زمان انجام میشود. با استفاده از ورود سارقان نه تنها به منزل بلکه مکان های دیگر نیز جلوگیری خواهید کرد این محصولات ظاهری شیک دارند و با انتخاب نوع رنگ و طرح دلخواه می توانید سازگاری بیشتری با نمای بیرونی ساختمان ایجاد کنید.

 

حفاظ آبشاری

 

حفاظ سرنیزه ای یا حفاظ سرنیزه آبشاری از جمله محصولات اولیه ی حفاظ سرنیزه ای می باشد که به طور ویژه در گذشته مورد استفاده قرار میگرفت اگر چه امروزه نیز کارایی ویژه ای دارد ولی حفاظ های مدرن بیشتر مورد توجه و درخواست قرار می گیرد. با دارا بودن مقاومت لازم و کارایی مطلوب به طور ویژه توانسته است مانع ورود سارقان به ساختمان ها باشد اصلی ترین مزیت های حفاظ آبشاری تراکم زیاد میله ها می باشد که سبب شده بود مقاومت بسیار بالایی ایجاد شود تنوع وسیعی از رنگ و طرح های این محصول نیز موجود است. به آسانی میتوانید از راهنمایی همکاران مجرب ما در این زمینه بهره مند شوید اگر چه استفاده از حفاظ آبشاری امروزه به ندرت به چشم میخورد ولی ناگفته نماند کارایی آن در گذشته بسیار وسیع بوده است. حفاظ سرنیزه نوعی تجهیزات فلزی برای محافظت از ورودی های ساختمان است انواع حفاظ در جلوگیری از سرقت و سقوط کودکان نقش دارند یکی از این حفاظ هاست که روی دیوار های بیرونی نصب میگردد و از قدیمی ترین حفاظ های نوع کلاسیک نیز محسوب میشود.

 

حفاظ سرخم

 

نصب نرده سرنیزه آهنی و حفاظ پنجره یک اقدام پیشگیرانه است که جلوی مشکلات بعدی را میگیرد اما اولین مرحله نصب حفاظ ساختمان روی دیوار است که باید صورت بگیرد شما در حفاظ ایران می توانید انواع مختلف حفاظ مورد نیاز خود از جمله حفاظ سرنیزه را با توجه به نیاز خود در ارتفاع و تراکم دلخواه خود خرید کنید و توسط تکنسین های مجموعه به راحتی نصب کرد. حفاظ سر نیزه ای آبشاری همانطور که از نامش پیداست دارای سر شاخه های تیز دقیقا شبیه نیزه است که بسیار مستحکم و کاربردی است در مدل قدیمی حفاظ سر نیزه ای فقط از یک شاخه بصورت نیزه ای استفاده میشد ولی در نوع جدید و امروزی هر شاخه از چندین نیزه که در جهت های مختلف است تشکیل میشود. در حفاظ سر نیزه ای طول هر شاخه ۲ متر است ارتفاع حفاظ سر نیزه ای ۱۲۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر سانتیمتر میباشد حفاظ نیزه یا سرخم یکی از قدیمی ترین انواع محافظ روی دیوار میباشد که هنوز جایگاه خود را برای محافظت از ساختمان حفظ کرده است. حفاظ سرنیزه فلزی از جمله مدل حفاظ های بسیار کاربردی محسوب می شود که در مدل های یک دو و سه طرفه تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

 

حفاظ نیزه سر کج حفاظ نیزه شکم دار

 

حفاظ سرنیزه تک نیزه ای

حفاظ سرنیزه نوع تک نیزه ای آن است که در این نوع نرده آهنی روی دیوار حیاط شما تنها یک نیزه عمودی وجود دارد که جهت نیزه آن نیز می تواند به سمت بالا و یا کمی مایل به سمت بیرون باشد. میله های افقی برای محکم تر کردن این حفاظ به فاصله های مساوی روی آن قرار گرفته و ارتفاع آن برحسب مورد نیاز متغیر است تک نیزه یکی از پرکاربردترین و در واقع پرطرفدارترین نوع حفاظ روی دیوار حیاط است. نرده آهنی نیزه دار هم از نظر عرضی و هم از نظر ارتفاعی سطح امنیتی بالایی برای دیوار حیاط خانه شما ایجاد خواهد کرد هیچ راهی برای عبور از آن وجود ندارد و یکی از مزیت های اصلی این نوع نرده زیبایی است که به ویلای شما میبخشد و امنیت آن را بالا جلوه خواهد داد.

حفاظ سرنیزه ای دو نیزه ای

حفاظ سرنیزه تنها تفاوت میان تک نیزه و دو نیزه همانطور که از نام آن معلوم است این است که از دو نیزه تشکیل شده است این دو نیزه مانند سرستون های دو طرفه به دو سمت خمیده شده اند. در واقع این طرح از نرده سرنیزه باعث میشود امنیت فوق العاده این نرده آهنی باعث می شود در بسیاری از مناطق امنیتی و نظامی از این مدل قدیمی و زیبا استفاده شود.

حفاظ سرنیزه ای سه نیزه ای

و در آخر نرده مدل سه نیزه ای را به شما معرفی می کنیم حال دیگر می دانید که مدل سه نیزه چه فرمی دارد در این مدل سه نیزه ای نرده آهنی سرنیزه مشاهده خواهید کرد این نوع از را میتوان ترکیبی از دو مورد قبل دانست. این یک سرنیزه رو به بالا و دو سرنیزه دیگر که به سمت بیرون و داخل مایل شده اند را دارد میزان استفاده از نرده سه نیزه کمتر از دو مورد قبل است اما ایمنی آن حد و اندازه نخواهد داشت راه عبوری از این نوع نرده آهنی دیوار حیاط وجود نداشته و آن را میتوان یکی از امن ترین و حتی بهترین انواع نرده آهنی روی دیوار نامید که مناسب ترین امنیت بیشتر میباشد.

 

حفاظ نیزه کج خرید حفاظ سرنیزه ای فروش حفاظ سرنیزه ای نصب حفاظ سرنیزه ای اجرا حفاظ سرنیزه ای خرید نرده سرنیزه ای مرکز خرید حفاظ سرنیزه ای

 

حفاظ سرنیزه ای فلزی حفاظ سرنیزه ای خانه حفاظ سرنیزه ای سفید حفاظ سرنیزه ای باغ حفاظ سرنیزه ای خورشیدی رنگ حفاظ سرنیزه ای فلزی حفاظ سرنیزه ای روی درب

 

 

 

 

 

 

09127701547