حفاظ بوته‌ای
حفاظ بوته‌ای خار‌دار (لیست قیمت)
۱۳۹۸/۰۳/۰۱
لیست قیمت حفاظ لیلیوم
حفاظ لیلیوم سلطنتی
۱۳۹۸/۰۳/۰۱
نمایش همه
درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی ساخته شده در شرکت حفاظ مارکت  با استفاده از با کیفیت ترین تسمه های تهران با ابعاد ۵ در ۲۰ و کلاف دور تشکیل شده از قوطی ۳۰ در ۵۰ میباشد.
حفاظ آکاردئونی  در طرح ها و نقش های متفاوت تولید میشود که در ساده ترین حالت درب سه گل و دو خم که با نازل ترین قیمت و کیفیت مطلوب برای مشتری موجود میباشد. لازم به ذکر است که طول هر گل ۵۰ سانتی متر است.

یکی از مزیت های حفاظ آکاردئونی نسبت به درب های ضد سرقت ضریب اطمینان بالای آنها میباشد.

نقص درب های ضد سرقت در قسمت قفل آنها میباشد که عملا در برابر سارقان باعث شده است از ضد سرقت بودن تنها اسم آن را یدک بکشد!
و همچنین بزرگ ترین نقص درب آکاردئونی در قسمت لولای آن می باشد که اغلب سارقان از طریق دیلم انداختن در آن درب اکاردئونی را به صورت برعکس باز میکنند.اما صنایع فلزی حفاظ مارکت آهن سازه برای این نقص بزرگ تدبیری اندیشیده و درهای تولیدی این شرکت از این نقص بزرگ مبرا میباشند.

درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی یا کرکره ای

از محافظ های مختلف جهت حفاظت منازل ، حفاظت ورودی پارکینگ،حفاظ درب کارگاه ها، حفاظ ورودی گاراژها، حفاظت ورودی مراکز تجاری،حفاظت پله های برقی،می توان به درب های اکرادئونی یا حفاظ اکاردئونی اشاره کرد.
حفاظ اکاردئونی یا کرکره‌ای محصولی خاص به دلیل اینکه بعداز بسته شدن اکاردئون حجم بسیار کمی را از محیط اشغال میکند و مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.
برای ساخت درب اکاردئونی بسته به سلیقه مشتری مدل های مختلفی توسط شرکت ایمن کاران وحدت تولید می شود.

درب آکاردئونی

مزایای درب آکاردئونی حفاظ مارکت

۱-دارای استحکام بسیار بالا به جهت دارا بودن پوشش تمام لوزی

۲-مخفی بودن پرچ های اصلی درب جهت برش توسط دریل یا فرز

۳-به هیچ عنوان جای خالی جهت وارد کردن دیلم و جکهای ماشین را ندارد

۴-بسیار روان و کم جا

۵-ریلهای مورد استفاده در درب آکاردئونی سفارشی به صورت سفارشی ساخته شده و بلبرینگ های درجه یک جهت روان بودن درب استفاده می شود.

۶-ضریب امنیتی درب اکاردئونی دو جداره پرچ مخفی نسبت به درب اکاردئونی اهنی ۳ گل ۷۰% بالاتر میباشد.

۷-ظاهر بسیار زیبا به جهت کار کردن تسمه های نقش دار در تولید درب اکاردئونی

طرح حفاظ آکاردئونی یا کرکره‌ای

درب آکاردئونی به نوعی حفاظ گفته میشود که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. شاکله اصلی درب آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پیم های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت می‌کند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند.

درب آکاردئونی های مختلفی در بازار عرضه گردیده است که نامهای مختلفی نیز به خود اختصاص داده اند اما متداولترین مدل از آنها موسوم به مدل سه گل یا سه لوزی میباشد که ۹۰ درصد امنیت مورد نظر را برقرار مینماید لذا جهت افزایش امنیت میتوان از قفل های مخفی که در بدنه درب طراحی میگردد و همینطور تعداد حلقه های قفل بیشتر استفاده نمود. شما عزیزان جهت آشنایی بیشتر میتوانید در این قسمت تصاویر مربوط به درب آکاردئونی را مشاهده نمایید.

تصاویر حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی

درب های ضد سرقت آکاردئونی راهی مناسب جهت محافظت منزل شما

درب آکاردئونی همان طور که از اسمش پیدا است برگرفته از ساز آکاردئون می باشد و طراحی و ساخت آن الهام گرفته از این ساز می باشد. البته نام های دیگری چون درب کشوئی، درب کره کره ای و … نیز به این نوع از درب به شکل عامیانه گفته می شود. هدف اصلی از ساخت و طراحی درب های آکاردئونی استفاده نمودن بهینه از فضا، حفظ امنیت می باشد. درب های آکاردئونی با توجه به این که تاشو می باشند پس از جمع شدن جای کمی را گرفته و به این ترتیب فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند که سبب بهینه سازی فضای خواهد شد.

جابه‌جایی راحت درب‌های آکاردئونی

درب های آکاردئونی به راحتی با دست جابجا شده و علت آن نیز شبکه ای بودن آن است. این اجناس در ابعاد برابر با درب فلزی وزن کمتری را دارا هستند و می توان آن ها را جایگزین درب های ریموت دار پارکینگ کرد که علاوه بر وزن زیاد و سنگینی فضای زیادی را اشغال می کند حتی می توان ریموت را روی این درب ها متصل نمود و مسئله باز و بسته شدن دستی را بدین طریق از بین برد.

درب آکاردئونی

اجزای درب های آکاردئونی

درب آکاردئونی از یک چهارچوب از جنس آهن به شکل پروفیل تشکیل یافته که درون آن پروفیل های عمودی، افقی و مورب پر شده است. یک ریل فلزی در بالای درب نصب گردیده است و بخش چرخ دار که وزن درب را تحمل می نماید در آن قرار گرفته است. در بخش پایینی در نیز ریلی به عنوان بخش راهنمای حرکت در نصب می گردد که میله راهنمای متصل به در در داخل آن قرار گرفته است.

حفاظ درب آپارتمان

بر روی درهای آکاردئونی می توان قفل های توکار و روکار را دارند که بدین طریق مقدار زیادی امنیت دستگاه به بالا خواهد رفت. در مجموع درهای آکاردئونی میتوان یک محافظ خوب برای بخش های ورودی نامید که دارای زیبایی و کارآمدی بالایی بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

ساخت درب آکاردئونی

جلوگیری از وقوع جرم راهکاری هوشمندانه برای حفظ امنیت و آرامش است. برای پیشگیری از دزدی و ورود سارقین، ضریب امنیت ساختمان را بالا ببرید. انواع سیستم های حفاظتی برای جلوگیری از ورود بیگانگان تولید شده که ضریب امنیت ساختمان را بیشتر می کنند. نصب انواع درب آکاردئونی مانعی بازدارنده در ورودی ساختمان ایجاد کرده و امکان وقوع سرقت را به صورت معناداری محدود می کند.

حفاظ آکاردئونی

 

درب آکاردئونی چیست؟

درب آکاردئونی نوعی حفاظ امنیتی از جنس آهن است که ضریب امنیتی بالایی دارد. حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی بر روی درب ورودی نصب شده و به عنوان درب ضد سرقت استفاده می شود. درب آکاردیونی از انواع تا شونده است که قابلیت جمع شدن فوق العاده ای را دارد. درب آکاردئونی روی قاب در نصب شده و فضای اضافی اشغال نمی کند. در صورت عدم نیاز به بستن کامل حفاظ آکاردئونی، می توان درب را تا انتها بر روی ضلع عمودی چهارچوب جمع کرد. به این ترتیب می توان حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی را مناسب ترین درب ضد سرقت برای راه پله های کوچک و باریک دانست.

نامگذاری خفاظ آکاردئون

نام گذاری این حفاظ به دلیل شکل ظاهری و نحوه باز و بسته شدن آن صورت گرفته است. تا شدن این حفاظ شباهت زیادی به جمع شدن ساز آکاردئون دارد. چنانچه این درب ها را از نزدیک دیده باشید متوجه تفاوت درب آکاردئونی با حفاظ های لولایی خواهید شد. در واقع حفاظ آکاردئونی نوعی درب ضد سرقت و تاشو است که در بین عموم به درب آکاردئونی شهرت پیدا کرده است.

درب آکاردئونی به سادگی و بدون نیاز به ریموت کنترل بر روی ریل حرکت می کند. وزن سبک و روان بودن ریل بر روی عملکرد حرکتی درب تاثیر گذار است. البته نوع ریموت دار این درب هم قابل اجراست که اغلب برای درب پارکینگ انجام می شود. حفاظ آکاردئونی پارکینگی فضای کمی را اشغال کرده و مناسب پارکینگ های شخصی و عمومی است.

کاربرد درب آکاردئونی

انواع درب های آکاردئونی کاربرد گسترده ای دارند و به منظور حفظ امنیت ساختمان نصب می شوند. جنبه حفاظتی- امنیتی درب آکاردئونی مهم ترین ویژگی کاربردی ان است. به این ترتیب همه ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری می توانند ازحفاظ درب آپارتمان آکاردئونی برای امنیت بیشتر استفاده کنند. کاربرد درب آکاردئونی تنها مختص درب های ورودی داخل ساختمان نیست. انواع حفاظ آکاردئونی پارکینگی برای فضای خارج از ساختمان و محوطه پارکینگ و حیاط نیز قابلیت نصب را دارند. برخی از عمده ترین کاربردهای درب آکاردئونی عبارتند از:

حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی

آپارتمان نشینی در شهرهای بزرگ و کوچک پدیده شناخته شده ای است که مزایا و معایب بسیاری دارد. این روزها شهرها پر جمعیت تر و بزرگ تر از گذشته هستند. محلات مختلف، کوچه های مختلف و آپارتمان های کوتاه و بلند در همه شهرها دیده می شوند. در روزگار قدیم و شاید زمان اجدادمان، همه ساکنین یک محله به خوبی یکدیگر را می شناختند و با پیشینه خانوادگی یکدیگر آشنا بودند. رفت و آمد در محلات زیر دید مستقیم ساکنین قرار داشت و هر تردد مشکوکی به سادگی قابل شناسایی بود.

این روزها آپارتمان های سر به فلک کشیده و مجتمع های مسکونی با واحدهای زیاد در همه محلات دیده می شوند. حفظ امنیت از منازل دیگر به سادگی گذشته نیست. نصب حفاظ و درب آکاردئونی بر روی درب آپارتمان های مسکونی امری رایج برای حفظ آرامش ساکنین است. بسیاری از اوقات ساکنین مجتمع افراد خانوار و فامیل های وابسته را نمی شناسند. به این ترتیب امکان شناسایی افراد ساکن با دیگر افراد بیگانه و حتی سارقین وجود ندارد. بی توجهی در نصب حفاظ های امنیتی و درب آکاردئونی راه را برای ورود ساکنین به داخل منازل باز می کند.

ساخت درب آکاردئونی پارکینگ

درب آکاردئونی از درب های تاشو بوده و قابل نصب در ورودی پارکینگ می باشد. به طور معمول ورودی پارکینگ ها بزرگ تر از ورودی درب آپارتمان است ولی قابلیت نصب درب آکاردئونی را دارا می باشد. ساخت درب آکاردئونی پارکینگ به صورت دو درب مجزا و در اصطلاح به صورت دو لنگه انجام می شود. دو درب تاشو در هنگام بسته بودن توسط قفل های ایمن به یکدیگر قفل می شوند و در هنگام باز شدن درب پارکینگ، از قسمت میانی جمع شده و بر روی قاب عمودی در طرفین قرار می گیرند.

به این ترتیب نیازی به فضای اضافی برای ساخت درب آکاردئونی پارکینگ وجود نخواهد داشت. درب اکاردونی قابل نصب در پارکینگ های کوچک منازل و پارکینگ های بزرگ عمومی است. در منازل شخصی می توان از ریموت کنترل بر روی درب آکاردئونی پارکینگ استفاده کرد. این امر در سهولت استفاده از پارکینگ موثر است.

دربهای آکاردئونی کارگاهی

کارگاه های تولیدی اغلب در فضای اطراف شهرها قرار دارند و توسط نگهبان محافظت می شوند. این موضوع دستاویز خوبی برای سارقان فراهم می کند. ماشین آلات مختلف و گاه بسیار گران قیمت در محیط کارگاه بخشی از سرمایه اصلی صاحبان کار هستند که می بایست به خوبی محافظت شوند. تولیدات روزانه کارگران، مواد موجود در انبارها، لوازم اولیه برای تولید روزهای آتی و بسیاری از مواد با ارزش در محیط های کارگاهی و تولیدی وجود دارند. با نصب درب آکاردئونی محیط کارگاه را از دستبرد حفظ کنید. ریسک اتلاف سرمایه را با ساخت درب آکاردئونی کارگاهی به صفر کاهش دهید.

از طرفی ورود و خروج کامیون و ماشین آلات به مراکز کارگاهی اجتناب ناپذیر است. درب های قدیمی پارکینگ قابلیت جمع شدن را نداشته و بخش زیادی از محوطه اصلی پارکینگ کارگاه را اشغال می کردند. انواع دربهای آکاردئونی کارگاهی قابلیت جمع شدن حداکثری را داشته و فضای زیادی اشغال نمی کنند. به این ترتیب مشکل کمبود جا در پارکینگ کارگاه و بارگیری و تخلیه بار به طور کامل بر طرف خواهد شد. شبکه های فلزی درب آکاردئونی به گونه ای ساخته شده که قابل تا شدن و جمع شدن هستند. حرکت روان درب بر روی ریل ها موجب سهولت استفاده و کارایی بهتر حفاظ می شود.

درب آکاردئونی فروشگاهی

با نگاهی در سطح شهر انواع کرکره های مغازه ای، درب های آهنی و درب های آکاردئونی بزرگ را می توان مشاهده می کنید. با مقایسه کرکره های مغازه ای و درب آکاردئونی می توان گفت انواع درب های آکاردئونی سبک تر بوده و راحت تر بسته می شوند کار با کرکره های مغازه ای دشوارتر است و در صورت استفاده از نیروی برق، هزینه اضافی در بر دارد. انصافا صدای گوش خراش بالا بردن کرکره های مغازه ای بسیار آزار دهنده است.

یشترین مصرف کنندگان درب‌های آکاردئونی

ساختمان های تجاری و فروشگاه ها بیشترین مصرف کنندگان سازه های محافظ هستند. صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن فروشگاه و یا نوع کاربری، می توان گفت همه فروشگاه ها قابلیت سرقت و دستبرد را دارند. فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های پوشاک، لوازم تعمیراتی، لوکس فروشی ها و… همه مشاغل تجاری و فروشگاهی سرمایه های بسیاری را در خود جای داده اند. حفظ امنیت از ساختمان های تجاری یک ضرورت غیر قابل انکار است. در هر کسب و کاری که مشغول به فعالیت هستید می بایست سرمایه خود را از گزند حفظ کنید.

اهمیت نصب

اهمیت نصب درب آکاردئونی فروشگاهی به اندازه نصب سیستم اطفا حریق ضروری است.اغلب مراکز تجاری و فروشگاهی در ساعات پایانی شب تعطیل شده و تا روز بعد بازگشایی نمی شوند. این زمان طولانی فرصت مناسبی را برای افراد سودجو فراهم می کند. استفاده از سیستم های حفاظتی- امنیتی و درب آکاردئونی ضد سرقت، راهکاری هوشمندانه برای حفظ دارایی های موجود است که آرامش را به صاحبان مشاغل هدیه می کند. امنیت بالا، سهولت نصب درب اکاردونی و قیمت مناسب این سازه فلزی موجب شده تا درب آکاردئونی بهترین سازه امنیتی برای مراکز تجاری باشد. درب آکاردئونی بدون نیاز به نیروی برق کار می کند و در هنگام قطع برق نیز همچنان کارایی قبلی را خواهد داشت. سیستم ساده درب آکاردئونی برای فروشگاه ها و پاساژها بیشترین کارایی را دارد.

مشخصات فنی و ظاهری درب آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی شبکه هایی لوزی شکل و تا شونده دارد که ظاهر زیبایی نیز دارد. شبکه های لوزی به هم پیوسته استحکام درب را بیشتر می کنند. شکل ظاهری درب آکاردئونی به گونه ای طراحی شده که هماهنگ با فضای خارجی و دکوراسیون راه پله ها است. رنگ های متنوع دربهای آکاردئونی امکان هارمونی با دکوراسیون داخلی منازل را نیز دارا می باشد.

جنس درب‌های آکاردئونی

درب های اکاردئونی فلزی هستند و با آهن پروفیل کار شده اند. درون درب آهن پروفیل به شکل عمودی، افقی و مورب با تراکم بالا کار شده است. در قسمت بالای درب آکاردئونی یک ریل فلزی نصب شده که دارای بیس چرخ دار مقاومی است. در قسمت زیرین درب نیز یک ریل روان تعبیه شده که موجب تسهیل در حرکت درب می شود. وزن اصلی درب آکاردئونی بر روی بیس چرخ دار بالایی قرار دارد. هدف از طراحی درب آکاردئونی ایجاد فضایی امن برای خانواده ها و حفظ سرمایه مراکز تجاری است. بهترین نوع فلز در ساخت حفاظ اکاردیونی به کار می رود. حرکت درب آکاردئونی بدون ایجاد صدای ناخوشایند بوده و نیاز به قدرت و یا فشار ندارد.

طرح درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در طرح های دو گل لوزی، سه گل لوزی، سه گل پروانه ای، چهار گل، کلاسیک و طرح های چشم نواز ارائه می شود. طرح های متنوع حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی هر سلیقه ای را راضی می کند. با توجه به فضای داخلی، محیط راه پله و معماری بنا می توانید بهترین طرح درب آکاردئونی را انتخاب کرد. به لحاظ امنیت همه طرح های موجود دارای استاندارد معتبر هستند. گرچه این امر تا حدود زیادی سلیقه ای است ولی اغلب سفارش ها مربوط به درب آکاردئونی سه گل بوده است.

قفل درب آکاردئونی

درب ها مجهز به دو نوع قفل مختلف می باشند. برای باز کردن درب آکاردیونی باید هر دو قفل به صورت کامل باز شوند. باز شدن یک قفل به تنهایی منجر به گشوده شدن درب آکاردئونی نخواهد شد. در ضمن بنابر خواسته مشتری و در صورت اعلام این شرکت توانایی نصب قفل های حفاظتی بیشتری را بر روی سازه اصلی دارد. چنانچه می خواهید از چند قفل دیگر بر رویحفاظ آکاردئونی استفاده کنید می توانید این موضوع را در هنگام ثبت سفارش به کارشناسان ما اطلاع دهید. قفل اصلی که به صورت پیش فرض بر روی انواع درب آکاردئونی نصب شده اند عبارتند اند ازدو آویز برای قفل روکار.

قفل درب آکاردئونی

 

رنگ درب آکاردئونی

جهت هماهنگی بیشتر با دکوراسیون داخلی و حفظ زیبایی بنا، چندین رنگ پر کاربرد و انحصاری برای رنگ امیزی درب آکاردئونی در نظر گرفته شده است. رنگ های مشتری پسند و لوکس حفاظ آکاردئونی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و همواره با استقبال بی نظیری روبرو بوده است. برجسته ترین رنگ درب آکاردئونی مربوط به رنگ های مشکی، مشکی مسی، قهوه ای سوخته، سفید و سفید نقره ای می باشد. طراحی زیبا و رنگ های فوق العاده جذاب درب آکاردئونی ، نمود ظاهر و نمای ساختمان را بیشتر می کند. در واقع این حفاظ آهنی یکی از عناصر دکوراتیو ساختمان نیز محسوب می شود.

جنس رنگ مورد استفاده

لازم به ذکر است که رنگ های استفاده شده در حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی همگی در محیط کارگاه و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود. تولیدات درب آکاردئونی با رنگ الکترواستاتیک کوره ای رنگ آمیزی شده و دارای پوشانندگی کامل در همه سطوح است. رنگ آمیزی درب اکاردونی توسط دستگاه های اتوماتیک و درجه یک انجام شده و موجب ارتقای کیفیت محصول می شود.

قدرت پوشانندگی کامل رنگ ها، کیفیت رنگ های استفاده شده و تکنولوژی به کار رفته در شیوه رنگ آمیزی حفاظ اکاردیونی باعث افزایش کیفیت محصولات شده است. رعایت استاندارد در ساخت و رنگ آمیزی درب های آکاردئونی موجب شده تا سازه هرگز دچار زنگ زدگی و خوردگی فلزی نشود.

دستگیره فلزی کونیک شده برای درب آکاردئونی

فروش درب آکاردئونی با دستگیره فلزی کونیک شده تنها در صنایع فلزی لحاظ شده و این ویژگی انحصاری برای انواع درب های آکاردئونی آهنی انجام می شود. زیبایی و دوام بالای دستگیره فلزی کونیک شده بر کیفیت نهایی محصول می افزاید. قبل از ثبت سفارش از عکس درب آکاردئونی در سایت دیدن کنید. تصاویر کامل درب آکاردئونی یک لنگه و دو لنگه گویای کیفیت محصول در پروژه های گوناگون است.

لازم به ذکر است که جوشکاری های انجام شده روی دستگیره فلزی کونیک و همه یراق آلات دستگیره از جوش آرگون بوده و در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد. زیبایی و سادگی این محصول و کیفیت بالای آن توانسته مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.نمونه های دستگیره های لوله ای کونیک شده را می توانید در دستگیره کابینت آشپزخانه ببینید.

استفاده از جوشSMAW

در فرایند ساخت درب آکاردئونی از جوشکاری با الکترود دستی پوشش‌دار یا استفاده از جوشSMAWبرای اتصال فلزات استفاده می شود. حروف اولShielded Metal Arc Weldingدر زبان انگلیسی مبنای نام گذاری جوشSMAWشده است. درب آکاردئونی با استفاده از دستگاه جوشکاری و الکترود جوشکاری بین فلزات و جوشSMAWکار شده که مورد تایید انجمن جوشکاری آمریکا نیز می باشد.

فرایند حرارت حاصل از جوشکاری بین الکترود مصرفی و فلز، اتصال لازم را ایجاد می کند و در صورت عدم رعایت نکات ایمنی دود حاصله می تواند خطرساز باشد. کارکنان حرفه ای با استفاده ازتجهیزات مورد استفاده در فرایندSMAWنظیر ماسک جوشکاری، دستکش، لباس مخصوص، انبر نگهدارنده، کابل اتصال و ترانس جوشکاری در نهایت دقت و ظرافت جوشکاری های لازم را طبق استاندارد بین المللی انجام می دهند. جوشکاری استاندارد موجب ارتقا کیفیت و استحکام بیشتر در ساخت درب آکاردئونی خواهد شد.

پرچ کاری خوب و حرفه ای حفاظ آکاردئونی

پرچ کاری به مفهوم اتصال دو یا چند قطعه با استفاده از قطعه واسط است. در پرچ کاری ابتدا دو قطعه سوراخ شده و سپس میخ پرچ از سوراخ ها عبور داده می شود. در این مرحله با فشردن سر قفل پرچ دو قطعه به یکدیگر متصل می شوند. پرچ کاری نوعی اتصال دائم فلزی است و قابلیت باز و بسته شدن بین قطعات وجود نخواهد داشت. در ساخت درب آکاردئونی انجام اصولی پرچ کاری اهمیت زیادی دارد. پرچ های مرغوب موجب استحکام بیشتر حفاظ می شوند.

اندازه گیری متراژ درب آکاردئونی

اندازه گیری درب آکاردئونی یک موضوع بسیار جدی است به طور معمول کارشناسان شرکت با هماهنگی قبلی به محل مورد نظر اعزام شده و محاسبه دقیق درب اکاردونی را انجام می دهند. محاسبه اندازه صحیح حفاظ آکاردئونی در هنگام ساخت تاثیرگذار است. چنانچه این اندازه گیری به صورت صحیح انجام نشده و با اهمال صورت پذیرد همه تلاش های ساخت درب آکاردئونی و تجربه کارکنان بدون نتیجه باقی می ماند.

فرمول اندازه گیری

برای اندازه گیری متراژ درب آکاردئونی فرمول بسیار ساده ای وجود دارد. ابتدا ارتفاع درب ورودی را با سانتی متر اندازه گیری کنید. سپس عرض درب را نیز به درستی اندازه گیری کنید. دو عدد اندازه گیری شده را در هم ضرب کرده و عدد حاصل را یادداشت کنید. به این ترتیب با دانستن دو اندازه ارتفاع و عرض می توانید متراژ درب آکاردئونی را محاسبه کنید.

برای اندازه گیری حتما سر متر را روی قاب و چهارچوب درب قرار دهید. برای محاسبه متراژ درب اکاردونی نبایستی تنها اندازه خود درب ورودی را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که درب آکاردئونی روی چهارچوب نصب می شود و به درب اصلی متصل نمی شود. این حفاظ روی درب و بر روی چهارچوب نصب خواهد شد.

فرمول اندازه گیری متراژ درب اکاردونی: طول به سانتی متر * عرض به سانتی متر

قیمت درب آکاردئونی

شفاف سازی در هزینه پروژه درب آکاردئونی منجر به تصمیم گیری صحیح خواهد شد. ساخت درب آکاردئونی هزینه بر است و می بایست از قبل بودجه لازم برای این امر برآورد شود. محاسبه قیمت درب آکاردئونی برای همه سفارش ها یکسان و بر پایه یک فرمول ساده صورت می گیرد. قیمت درب اکاردونی آپارتمان و انواع درب های آکاردئونی کارگاهی و درب پارکینگ همگی بر پایه همین فرمول محاسبه می شود.

محاسبه قیمت درب آکاردئونی با این فرمول بسیار ساده است. خدمات اضافی هزینه حمل و غیره به این مقدار افزوده خواهد شد. این فرمول در برگیرنده قیمت ساخت درب آکاردئونی است. ارتفاع درب از روی قاب را در عرض درب ضرب کرده و عدد حاصل را در قیمت هر متر مربع دوباره ضرب کنید. به این ترتیب:

فرمول محاسبه قیمت درب آکاردئونی : ارتفاع درب *عرض درب* قیمت هر مترمربع

قیمت حفاظ آکاردئونی تحت تاثیر قیمت فروش مواد اولیه، دستمزد کارگر متخصص، هزینه رنگ آمیزی و عوامل بسیاری قرار دارد. اعلام نرخ کمتر برای قیمت حفاظ آکاردئونی نباید موجب گمراهی و عدم توجه به کیفیت محصول شود. برخی از افراد با استفاده از آهن نامرغوب، دست دوم و ضایعاتی اقدام به ساخت درب اکاردئونی می کنند. این درب های اکاردئونی کیفیت بسیار پایین تری دارند و با قیمت نازل تری نیز به فروش می رسند. صرف هزینه برای خرید درب اکاردونی نوعی سرمایه گزاری برای آرامش خیال و حفظ اموال است.

قیمت درب آکاردئونی برای هر متر مربع مقدار ۳۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و در فاکتور خریدار به وضوح قید می شود. این قیمت شامل هزینه ساخت درب آکاردئونی به همراه هزینه رنگ الکترواستاتیک درجه یک بوده و هزینه اضافی در محل دریافت نخواهد شد. با توجه به نوسان قیمت در بازار، شرکت سعی در ثابت نگه داشتن قیمت ها داشته و تا این لحظه تغییری در قیمت ها لحاظ نکرده است.

هزینه نصب درب آکاردئونی

هدف از نصب درب اکاردیونی ، حفظ امنیت فضای داخلی است. اجناس نامرغوب و بی کیفیت نمی توانند امنیت مورد نظر را ایجاد کنند. استحکام کمتر، ریزش رنگ ها، دستگیره های بی کیفیت و عدم امنیت قفل ها در برخی موارد دیده شده که بسیار ناخوشایند است. فروش درب آکاردئونی طبق ضوابط مشخص و با قیمت مصوب صورت گرفته و کیفیت مواد اولیه آن تضمین می شود.

پس از ثبت سفارش و تماس با ما، همکاران کارشناس به محل اعزام شده و اندازه گیری های لازم را شخصا انجام می دهند. دقت داشته باشید که اندازه گیری های قبلی شما، تنها برای برآورد تقریبی هزینه ساخت اعتبار دارد ولی برای ساخت درب آکاردئونی همه اندازه گیری ها توسط نماینده شرکت انجام می شود.

هزینه حمل و نصب درب آکاردئونی در استان تهران و برای مناطق ۲۲ گانه شهری و همچنین شهرستان های اطراف به صورت جداگانه محاسبه نخواهد شد. قیمت اعلامی در فاکتور فروش درب آکاردئونی، شامل همه هزینه های ارسال به محل و نصب نیز خواهد بود. نصاب مجاز به دریافت وجه اضافی در محل نیست و در صورت مشاهده تخلف، برخورد مقتضی انجام خواهد شد.

کیفیت درب آکاردئونی

انواع درب آکاردئونی مناسب نصب بر روی درب های داخل و خارج از ساختمان هستند. این محصول با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده و در برابر شرایط مختلف جوی تغییر نمی کند. دربهای آکاردئونی فلزی در هوای مرطوب نیز مقاومت بالایی دارند و دچار فرسایش و هوازدگی نمی شوند. بسیاری از سفارش های ثبت شده در شرکت از کارفرمایان در استان های شمالی کشور هستند. به دلیل رطوبت بالا در این مناطق نمی توان از نرده های محافظ معمولی برای امنیت استفاده کرد. درب آکاردونی استاندارد تابع شرایط آب و هوایی نیست و تغییر حالت نمی دهد. رطوبت زیاد و یا تابش مداوم نور خورشید آسیبی به حفاظ آکاردیونی وارد نمی کند. ماندگاری و استحکام سازه حفاظتی برای سالیان طولانی حفظ خواهد شد.

استفاده از رنگ های ضد زنگ بر روی درب آکاردئونی مانع از زنگ زدگی و خوردگی محصول می شود. نگران پاشیدن رنگ در حین رنگ آمیزی نباشید. همه انواع درب آکاردئونی در محل کارخانه رنگ آمیزی شده و به صورت آماده ارسال می شوند. رنگ آمیزی حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی با رنگ الکترواستاتیک (کوره ای) توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود. به این ترتیب همه قسمت های درب به خوبی رنگ را جذب می کند. مواد درجه یک و آهن پروفایل در دستان توانمند کارشناسان با تجربه شرکت شکل می گیرد. استاندارد بالای ساخت درب آکاردئونی مورد تایید کارشناسان فنی قرار گرفته است.

امنیت درب آکاردئونی فلزی

در یک بررسی موردی دو نمونه ساختمان مورد آزمایش قرار گرفت. این بررسی جهت سنجش برتری انواع سیستم های حفاظتی صورت گرفته و جنبه تحقیقاتی داشته است. افراد شرکت کننده در این آزمایش به خوبی در جریان مورد تحقیقاتی قرار داشته اند. درنمونه اول از سیستم حفاظتی پیشرفته ای مجهز به دوربین مدار بسته استفاده شد. در این بررسی درب ورودی مجهز به دزدگیر و درب ضد سرقت نبود و تنها دوربین مدار بسته در ورودی نصب شده بود.

در نمونه بعدی بر روی درب ورودی آپارتمان، حفاظ آکاردئونی با تراکم بالا و مطابق با استانداردهای بین المللی نصب شده بود. در این تحقیق از درب آکاردئونی با سه گل لوزی استفاده شده و از قفل توکار سوئیچی به همراه قفل روکار ایمن استفاده شده است. در این دو نمونه زمان ورود به ساختمان اندازه گیری شد.

جالب است بدانید که یک فرد حرفه ای توانست در عرض مدت کوتاهی وارد ساختمان اول شود. همین فرد در زمانی معادل دو برابر قبلی موفق به بازکردن قفل های درب آکاردئونی نشد.حفاظ اکاردیونی فلزی امنیت را در ورودی ساختمان و درب آپارتمان ایجاد می کند و مانع ورود سارقین به فضای داخل می شود. این درحالی است که دوربین مدار بسته نمی تواند جلوی ورود مزاحمین را بگیرد. البته شناسایی سارقین با استفاده از دوربین مدار بسته بسیار ساده تر است.

انواع سیستم های حفاظتی در بازار موجود است و با توجه به کارایی می توان بهترین سیستم را انتخاب کرد. از دیدگاه شخصی، مخالف ورود سارقین به منزل تحت هر شرایطی هستم. در واقع بهتر است مانع ورود سارق و انجام سرقت شد. پس از وقوع جرم و سرقت، حتی با دستگیری سارق، تبعات روانی ناخوشایندی گریبان افراد را خواهد گرفت.

سهولت نصب درب آکاردئونی

درب اکاردونی به صورت تکمیل شده در محل کارخانه واقع در جنوب غربی تهران ساخته می شود. پس از ساخت درب آکاردئونی طی تماسی هماهنگی های لازم جهت ارسال و نصب انجام می شود. نصب حفاظ اکاردیونی موجب کثیفی محل نشده و با کنده کاری همراه نیست. هنگام نصب درب آکاردئونی هیچ مزاحمتی برای همسایگان و سایر واحدها ایجاد نمی شود. نصب درب همراه با جوشکاری در قسمت قاب درب است و دیگر قطعات نیاز به جوشکاری و پرچ در محل ندارد. نصاب حرفه ای شرکت به سادگی ریل های درب را نصب کرده و در کوتاه ترین زمان کار را تحویل می دهد.

خصوصیات درب آکاردئونی استاندارد

حفظ مال و جان موضوعی جدی است که همه فرهیختگان بر آن تاکید دارند. ثمره یک عمر تلاش و دسترنج روزهای سخت زندگی خود را با بی مبالاتی در دید و دسترس سارقین قرار ندهیم. استفاده از انواع سیستم های حفاظتی با توجه به محل مورد نظر، یک انتخاب نیست بلکه ضرورتی است که باید به آن عمل کنیم.

مراکز عمومی نظیر ساختمان های اداری، پاساژ ها، فروشگاه ها، مغازه های کوچک، بیمارستان ها، سینماها و مراکز فرهنگی، بانک ها، رستوران ها، آتلیه های عکاسی و … نیاز به نگهبانی و مراقبت شبانه روزی دارند. استفاده از درب آکاردئونی به منظور افزایش ایمنی مناسب ترین راهکار برای مراکز عمومی است که بازدهی فوق العاده ای دارد. منازل مسکونی و مجتمع های مسکونی نیز می توانند از درب اکاردونی به صورت تک واحد و یا برای همه واحدها استفاده کنند. شناخت همسایه ها و مستاجرهایی که همواره اسباب کشی می کنند بسیار دشوار است. قبل از اقدام به نصب درب آکاردئونی این موارد را در نظر بگیرید:

·پروفیل ها از آهن ضایعاتی نباشد

·از مواد درجه یک ساخته شود

·قفل ایمن داشته باشد

·حتما مجهز به قفل توکار سوئیچی باشد

·کمتر از سه گل لوزی نباشد

·قسمت ریل درب آکاردئونی روان باشد

·به هنگام باز و بسته شدن صدای زیاد ایجاد نکند

·رنگ آمیزی اتوماتیک داشته باشد

·پرچ‌ های محکم و مرغوبی داشته باشد

·توسط نصاب حرفه ای نصب شود

·توسط شرکت شناخته شده و معتبر اجرا شود

حفاظ اکاردیونی تنها برای درب های اصلی ساخته نمی شود. حفاظ آکاردئونی را می توان در دیگر قسمت های ساختمان نظیر پنجره ها و بالکن های طبقات اول نیز نصب کرد. حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی ضد سرقت و ایمن است و موجب بالا بردن ضریب امنیت در ساختمان های مسکونی می شود.

حفاظ آکاردئونی پنجره:

ممکن است در مواردی که عرض پنجره زیاد باشد و دسترسی به آن از فضای بیرون به سادگی صورت گیرد، ساکنین ترجیح دهند از یک حفاظ آکاردئونی پنجره نیز استفاده کنند.

حفاظ متحرک پنجره

 

درب آکاردئونی پارکینگ

یکی دیگر از موارد استفاده این نوع درب‌ها پارکینگ‌هاست. ممکن است به دلایل مختلف از جمله کاهش هزینه و یا نبود فضای مناسب برای استفاده از انواع دیگر درهای ورودی از درب آکاردئونی پارکینگ استفاده شود.

در این حالت درب آکاردئونی دیگر حفاظی برای در اصلی نیست و خود به عنوان در اصلی نصب می‌شود.

درب آکاردئونی پارکینگ:

عموماً بدین صورت است که دو درب مجزا و در اصطلاح دولنگه ساخته و در محل نصب می‌شود. البته در آکاردئونی یک‌لنگه هم وجود دارد. دو درب در هنگام بسته شدن توسط قفل‌های ایمن به یکدیگر وصل شده و در هنگام باز شدن درب پارکینگ، از قسمت میانی جمع شده و بر روی قاب عمودی در طرفین قرار می‌گیرند.

درب آکاردئونی داخلی:

این نوع درب بیشتر در فضاهای اداری یا تالارهای پذیرایی برای تقسیم‌‌بندی فضاها کاربرد دارد.

استفاده از این در فضای داخلی بدین منظور است که در عین تقسیم‌بندی فضا، به دلیل شفافیت مانع دید نمی‌شود، ضمن این که باز و بسته کردن و جابه‌جایی آن نیز کار دشواری نیست.

درب آکاردئونی فروشگاهی:

برخی مغازه‌داران و صاحبان فروشگاه به دلایل مختلف از این نوع در برای حفاظت از سرمایه خود استفاده می‌کنند. نداشتن صدای گوش‌خراش همچون کرکره‌های متداول مغازه‌ای، امنیت بالا و سهولت باز و بسته شدن ازجمله دلایلی است که موجب برتری درب آکاردئونی فروشگاهی به سایر اشکال می‌شود.

درب آکاردئونی کارگاهی:

معمولاً در کارگاه‌های بزرگ که رفت‌وآمد وسایل نقلیه زیاد است، لزوم یک درب مستحکم که باز و بسته شدن آن نیز ساده باشد، احساس می‌شود. در این حالت استفاده از یک در ورودی آکاردئونی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

معمولاً تجهیزات موجود در این کارگاه‌ها دارای ارزش اقتصادی زیادی است و علاوه بر این که معمولاً نگهبان، رفت‌وآمد به کارگاه را کنترل می‌کند، در ورودی نیز موضوع مهمی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.

از طرفی ممکن است رفت و آمد ماشین‌ها به‌خصوص ماشین‌های بزرگ به کارگاه زیاد باشد و در نتیجه باز و بسته شدن در نیز نباید با دشواری روبرو باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09127701547